090108


Jag är fortfarnade ovän med datorn... den är dum som Taylor säger!
Davoo ska ta med den hem till Leo nu så han kanske kan fixa den...hoppas hoppas hoppas!

Igår var vi ute hos Emelie och Paul och kollade in nya soffan, käkade tacos och spontanbowlade lite. Det var kul men jag måste nog öva lite mer... och kolla på pilarna! tihi <3 <3 <3
Ikväll blir det tjejmiddag och film med Anna,Emelie,Ulle,Malin,Sophie,Anna och Jossan, myspys! :D
Det skall även fotograferas en massa nu i år eftersom mitt nyårslöfte är att ha ordning på alla bilder i datorn och sätta in dem finaste i olika album, borde väl bli ett i kvartalet ungefär tror jag.

BTW, om typ 3 veckor är det 2 år sedan älsk och jag träffades första gången!

<3 <3 <3

Massa kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback