En vecka...


...Något dålig update här kanske!


För en vecka sedan så sprang jag lite på stan iaf och sen körde vi en liten afterwork på Fridays följt av grillmiddag hemma hos H&L sen var det lördag och dags att fixa med båten ute i Danderüddan, massa tvättande, putsande och skrapande blev det! Efter det ut till Emelie på "Hejminpappaharflyttathemmifrånfest", mycket trevligt :D
Söndag= Dags för jogging/cykelrunda igen med Taylor som bonus också, sedan ut till Danderüddan igen för att byta till sommardäck och tvätta bilen...helt slut... sen handla massa plockmat och hem till soffan! Gick och la oss 20.15 och vaknmade pigga o glada 04.45! Måndag + tisdag är något oklara...tråkigt väder sen blev det onsdag och shoppingdate med Linnéa, blev en topp från Zara och en picknickkorg. Sen äkade vi världens godaste sushi uppe på Sushi Devil på Tegnérgatan. På kvällen kom Taylor ner så gick vi en liten promenix och sen gjorde vi "English breakfast by night", bästa maten! För övrigt fuskade jag inte med min nyttiga vecka på jobbet alls! Inte en sked glas, inte en vit brödbit eller en kaka så långt ögat kan nå! Kändes sjukt skönt! ...Men nu är det helg så nu får man äta vad man vill! :D
Igår blev det också lite shoppat, ett par svarta ballerina till mig och ett par hallonrosa shorts till älsk, lite spontant sådär!
Efter det stros i solen med Taylor och rosé på Strandbryggan dit även älsk lyckades ta sig efter träningen, han kom, tog ett glas vin, jag vispade ut det så de åkte i sjön, han tog en öl...som han fick ha kvar sen åkte han och vi blev kvar med diverse portföljer och tennisväskor! aaahhh! <3
Tog mig iaf hem och Beccie trillade ner och snackade lite skit i en timme eller två, myspys. Sen kom älsk och han fick sina pyxisar = klad heeest!

   

 

   

Idag är det som sagt fredag igen och det känns som den här helgen har börjat riktigt bra den med!

...Och slutligen:

Its like a giant cookie with ice cream! Living the dream! Living on the edge!!!



HappyHappyHappy!


Kommentarer
Postat av: tails

LIVING THE DREAM, SISTAH!

2009-04-26 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback