15.15

HELT SLUT!

...Vilken helg! mådde ju inte prima skinka igår när jag vaknade kan vi ju bara säga, är typ fortfarande öm och stel i hela nacken och ryggen, nooo goood!

Fredagskvällen va riktigt naajs, vin och struntprat hemma hos Davoos Steffi, sen buss in till stan där det bjöds fotmassage oh allt möjligt roligt. I slussen avvek(märkligt ord..) vi från sällskapet och hoppade in i en taxi, hemma på två röda :D

På lördagen va det heldag! Först ut till Danderüdd och hämta lillebilen för att sedan åka till systemet och köpa champang till födelsedagsflickorna och sen infinna sig på Zetasträdgård för lunchintag med mor och far, mycket mys <3

Hem igen och fixa inför kvällen, älsk skulle ha killfest och jag iväg på 80talstrippelfödelsedagsfirande hos Fröken Asp,
sophie gjorde mig sällskap, och med "nyvåfflat " hår och lila klänning + obligatoriska benvärmare gav vi oss av med kassar och blommor om vartannat! vilken syn!

...väntar fortfarande på bilderna men dom trillar nog in :D

en stor bålskål senare drog vi in till stan, dom till fellows och jag för att möta Emelie O, tillslut hamnade vi på Soap efter några mindre bakslag... och sen är resten en stor dimma typ...hahahah jäkligt kul hade vi iaf synd att ingen kamera fanns på plats! ..eller inte kanske 

Kvällen avslutades på topp inne på Cafét dansandes på både bord och stolar...mindre bra idé.... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback