tjejhelg!


Igår va det tjejfest i villan hos Emelie och ikväll blir det myskväll och övernattning här hos mig med Jos, Sophie, Stéphanie och crew :D Helgen började helt perfekt med lite fredagslyx med älsk på Centralbadet och sen en promenad hem<3

Stressad med obekväma skor (som vanligt) sprang jag ner till tunnelbanan med alla min kassar och blommor och väskor hahah vilken syn! väl framme blev man satt i arbete med efterrätten; vit chokladkräm med passionsfrukt och hallon i små glas toppat med riven mörk choklad, blev grymt gott! Till middag avnjöt vi flera excellenta pajer bakade av värdinnan själv. Sen var det drinks och SingStar för hela slanten! Någongång efter halv tre när Josefine hade tappat telefonen i toaletten och shotbrickan va framme tog vi en taxi in till Norrmalmstorg och Village, men efter att ha hängt där i kön en stund så hoppade jag in i en ny taxi och åkte hem till en varm säng där världens bästa pojkvän låg och nannade.
<3 <3 <3   
         


Idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske diska lite och köra av golen med mitt nya rosa moppsett eller va det heter..  ;)
Davoo är ute i Danderüddan och fixar med båten som ska tas upp i helgen, kanske åker dit en sväng imrn om jag orkar efter natten hihi. BTW så har vi köpt ett akvarium! :D 
96liter blev det med svart sten, lite neontetror, en räka som heter Reeekan och en liten guppy som blev våran efterlängtade Håkan<3

Önskar att vi hade haft tid att äta lika mysig långfrukost idag som förra lördagen, lätt det bästa sättet att börja en perfekt höstdag på. Förra helgen va det bara chill på schemat, lite familj och släktgrejs och bad och promenad i skogen...hej vi är 55+??! mysigt var det iaf<3











                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback