Högskoleprovet

En grå och seg eftermiddag som denna roar jag mig med att plugga lite... går sådär, orden är roligast för det har jag lättast för... men men vi får väl se hur det går på lördag! Efter lördag är det dags att börja ladda ordentligt för
årets bästa fest; Taylor och jag firar 40! Lokal och allt är redan fixat nu måste vi bara köpa alla småsaker,  typ som bålskålar...och slevar var köper man det??! Hur som helst, det kommer bli grymt! Vi har ju en gästlista på cirkus 136 gäster.....KATASTROF!

Den här helgen får nog bli en lugn en, upp tidigt på lördag och sen lär man ju vara heeelt slut. Hoppas att Sophie får skriva med mig här på Kungsholmensgymnasium så vi kan ha lite sällskap på rasterna och käka lunch hemma med älsk :D
Ikväll blir det mer bad, senast simmade jag 1250m nu tänkte jag nog nöja mig med 1000m tror jag för vi kanske ska bada imrn också om tjejerna vill. Vet inte riktigt vad jag ska fixa till middag idag, igår åt vi räkmacka med saffransaioli.. veeeeery delicious! ska gå och inventera lite i frysen nu :D



här är akvariet btw :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback