Mer födelsedag!

Jag vill att det ska vara igår igen! Schneeela??!

Allt var helt perfekt och det var verkligen sjukt kul att åka skridskor igen! Måste varit hundra år sedan haha!
Vi såg ut som två små Bambisar ute på isen... men de va säkert charmigt.
Vi började eftermiddagen med att käka lunch på stan och så fick jag ett paket till; en inramad autograf från käraste Moneybrother med en liten text till (en lång historia som jag kan dra en annan gång höhö) Han tycker iaf att jag har en riktig 10-poängare till pojkvän...tycker jag med! <3
Sen blev det en sväng till Zara där jag hittade en mörklila/plommonfärgad silkestunika och en mörkblå kofta, en sväng till NK på "trosjakt" och sen dagens event; Systemet! Kändes fint att faktiskt FÅ vara där... Köpte en liten moetta och var rätt nöjd..fick dock inget grattis i kassan...snålt!
Vidare till Åhléns för strumpbyxköp, sen var kvällen outfit komplett :D

     

  


Middagen inleddes med en Mojito på Hotellet för att få upp värmen lite efter åkningen, sen knatade vi bort till Brasserie godot och hängde lite i baren med deras sköna bartenders och grymma drinkar. Vill man ha en trevlig kväll och goda drinkar kan jag verkligen rekomendera Brasseriet! När det dessutom kom fram att jag firade födelsedag fick vi verkligen valuta för pengarna; Födelsedagsshots, jordgubbar med syrup och Whiskeyprovsmakning! HAHA!
Och om möjligt var maten ännu godare, varsin halv hummer till förrätt och sedan ryggbiff med rotfrukter, kantareller och potatis.

  
  

Eftersom älsk bjöd på finfin födelsedagsmiddag så fixade jag efterrätten när vi kom hem, Chokladdoppade jordgubbar!
mys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback