Klingan har stulat min parfym!

Den e MIN min min!                                                                      

               den här också! ...bara så ni vet! haha


Idag har det varit slappt... nästan inget att göra på jobbet och inget planerat nu på kvällen, tvättar lite men annars inget ansträngande. Funderar på vad det ska bli till middag, davoo har kvällsmöte så vi äter nog inte förens typ halv åtta. Plockade fram två laxfiléer...kanske blir lite rotfrukter och sallad till, vi får se :D

Dagens matdagbok ser ut som följande:

06.00 Ett glas Berocca (igen)
07.00 Två dinkelknäckeamackor (igen) med ost och kalkon + gul paprika/gurka (igen!) och en liten drömyoggi
10.00 En kopp grönt te
11.00 Stor rågmacka med kyckling, mozzarella och ruccola + en tropisk juice (osockrad)
16.00 En grapefrukt :D

Middagen igår blev jättegod, det skapades en helt ny maträtt i köket! "Flygande Daaavo"
Fram med en ugnsfast form, i med kycklingfilé, broccolibuketter, purjolök, massa knaperstekt bacon och täck med creme fraiche. FÄRDIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback