JA PERFEKT!


...är inget svar på frågan vill du ta med din latte eller vill du sitta kvar här!!! Kan inte folk fatta det??!  eller eller eller???
Det är ju inte direkt kärnfysik vi håller på med på jobbet.


Om typ 6 timmar åker älsk till det stora landet på andra sidan havet, kommer bli ensamt i lägenheten men jag ska sysselsätta mig; Ikväll städning och telefonprat, imorgon blir det lite shopping sen tjejkväll med Beccie och crew, onsdag kör vi tvättstugan och middag "hemma på söder" igen, TACOS! Torsdagen är bokad för födelsedags/välkommen hem middag för mig och Ylva med tjejerna på Hotellet. Helgen är fortfarande obokad men röstar för en chillkväll och en liten utgång kanske?! :D


Nu sitter jag och väntar på att möta Davoo i stan för att kolla julskyltningen på NK och prova ut en Ralph Lauren-skjorta,och kanske kolla en väska som jag hoppas finns i New York sen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha!



Men "ja perfekt" är i alla fall lite glatt... longomannen t ex hade ju bara gett en av sina mördarblickar som svar.

2008-12-19 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback