JAG HAR VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!


För ett par dagar sen fick jag världens gulligaste mail av älsk!




men tusse liksom! <3 <3 <3


I eftermiddag ska vi fira att vi har busat i 9 månader med drinkar på Hotellet och Thai-dinner på vårat käraste
Wok House tihi! kommer bli mysepyse <3 ska möta mannen på jobbet lite innan fem så jag ska börja styra sminket nu typ ;P viktigt det där juh! ...även om inte Baaaboo tycker det! :D
Men innan det blir nån lek med min kära Baaaboo blir det antagligen lite lek med kära Taylor, Kiki och Katilla å sen efter middagen bär det av ut till Cissfith och alla de andra damerna för lite chill/myskväll, vääääry najs day!


Nya jobbet är BÄST å alla e jeeete schneeela hestar men ibland e de GULD å va ledig en dag mitt i veckan!


NU KÄNNS DET BRA!



     image121        image122


image123

JAG ÄLSKAR DIG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback