November 3



VILKEN KVÄLL DET VAR IGÅR! HERRE GUD säger jag bara!



Tjejfesten igår blev verkligen riktigt lyckad och utgången helt galen hahah, nää men seriöst efter att ha virrat runt ute i kylan i typ 20 minuter utan att ens hitta skeppargatan som vi skulle till började Slemmelie å jag bli lite leeeedsna... men så tillslut som en uppenbarelse så låg den bara där rakt framför ögonen på oss och vi fick äntligen trilla in i värmen hos Emelie som hade gjort jättegod paj till middagen. Efter en flaska rött å lite idol blev de Singstar å drinkar för hela slanten, MYCKET NAAAJS! Sen var vi bara tvungna å lyssna lite på gimme more å dansa ute på balkongen när vi till vår förtjusning såg att de snöade ute!  Årets första snö kom alltså natten mellan den andra och tredje november när Taylor var i Barca å Davoo på havet, suckers ni missade något! Haha             vid tvåsnåret kom taxin iaf och hämtade oss typ nio tjejer som alla var RÄTT runda om fötterna... nere vid svampen hittade vi Malin också och bestämde oss för Whiteroom, Jenny propsade på taxi dit så vi slängde oss in i första bästa och resten gick.. och jaaa vi kom fram samtidigt! KATASTROF!
vi gled iaf in snabbt och väl inne var stämmningen som vanligt på topp, knökfullt med människor och Slemmelie å jag ägde dansgolvet.. som sagt herre gud vilken kväll!

nu har jag bakat kladdkaka och diskat efter Slemmelies å min matlagning inatt vid femsnåret,                                         ris å beasås is the shit! ..tyyyp inte ens bakis idag!

image52image53image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback