måste nanna nu...


yesbox så e det! men jag kan ju inte..tänker bara på imorgon, Älsk kommer hem å vi ska fira 7 grymma månader ...i sängen heeeeela dagen! :D snuffekuffe va jag har saknat dig den här veckan!

Har precis diskat av från middagen som jag höll här för ett par timmar sedan, det var jag Hugo, Taylor å en flaska rött! mycket fint å träffa lille Hugo igen va så länge sedan juh! sen kom Mami förbi en sväng också å lämnade en muffinsplåt å lite annat småplock från söder, de va också mys. Sen skulle hon och jag byta lampan i hallen men de gick inte så bra å jag blev lite arg på den så vi sket i å skruva upp den...den e btw asful!                                                                              Mami sa att jag skulle få en ny i födelsedagspresent, en i rispapper...mycket bättre! Ha!
Taylor stannade kvar rätt länge och hjälpte mig med lite förberedelser inför morgondagen, exempelvis muffinsbak..resten e hemligt <3 tihi

nää som sagt nu måste jag nanna så jag orkar busa hela dagen imrn!

pössigöll

 <3 Davoo <3 Kattipatti <3 Taylor <3


Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till 7 grymma månader!! sov gott! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback