1,5 kg godis

...åt vi inte igår hahahahahah, men nästan

när jag trodde att vi skulle nanna skuttade älsk upp ur sängen å sa att vi skulle gå å köpa godis å hyra massa filmer, de va kallt å snöäckligt ute men de gjorde inget för jag hade en varm hand att trycka i min och plötsligt va allt tråkigt som bortblåst! Vi hyrde Darling(mitt val), Bobby(bådas val), Den innersta kretsen(Davoos val) och den töntiga "ParisHiltonFilmen" (inte heeelt otippat mitt val kanske) den sistnämnda var ju typ de sämsta man har sett på rätt länge kan jag ju bara säga... TOTAL KATASTROF! HAHAHAHAH

Sen gick vi lööös på godishyllorna och Davoo plockade ut bara grön/gula nappar till mig för han e bäst!

                                                image97


älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så gulligt.
hahahahah grym topic schnela tomtem XDXD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback