1 Februari 2009


Ny månad nytt  liv? ...haha eller inte!
Är så nöjd med allt jag har och skulle aldrig kunna vara lyckligare<3

I fredags var det full fart, först en lång dag på jobbet sedan god räkmacksmiddag här hemma innan Jos, Sophie och Ylva kom och hämtade mig i bilden och vi åkte till Ylvas mammas nya lägenhet i gamla stan och chillade lite. Sedan kom Taylor och vi åkte iväg på tjejdrinki på Le Bon Palais, mycket mys! Vidare till Fridays för lite mer vindrickande, men sen var jag tvungen att ta en taxi hem pga min helt otroligt obekväma skor... Droppade Taylor uppe vid tjejerna på Eriksbergsgatan och svor lite mer över min onda fötter... som btw fortfarande gör ont!
Lördag var lika med sovmorgon och obligatorisk frukost på sängen, en sväng ut till Kungenskurva och en mysig släktträff senare gjorde davoo god middag med champinjon och kycklingsås med ris.
Klockan åtta mötte jag upp Emelie och Josefine och gjorde sällskap ut till födelsedagsbarnet Jenny. Hon hade dukat upp en riktigt fint bord med ost, vin och massa annnat gott plock! Blev verkligen en superkväll och klockan bara drog iväg! haha halv två kom vi iaf fram till att det kanske var dags att börja dra sig hemmåt, fick skjuts hem också.. lyxpyx!

Nu är det söndag och vi har inte gjort någonting alls.. lite smoothisar till frukost..vid halv tresnåret.. annars inte mycket som sagt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback