Söndag

Lång dag idag! Igår eftermiddag åkte jag ju in till stan och mötte upp Taylor på Zara där nya stövlar inhandlades och efter det en sväng till Hötorget där dom nästan kastade tulpaner på oss, 10 för 10! hahah!
Kom hem hit och svängde ihop lite pyttipanna och stekt ägg och sköljde ner med en flarra rött, sen mådde vi prima!
Blev bara vi, och de va rätt skönt att inte gå ut eftersom de va massa saker på schemat idag; först åt vi mysig "förstaadventsfrukost" i soffan och tände ljus, sen gick vi och simmade (1000m) super skönt att basta lite sen efter då min nacke var helt pajko... Som två nya människor drog vi sedan iväg på diverse lägenhetsvisningar och en tur i skogen med världens finaste Asta-hundi :D
Tog mig ut till Kärrtorp för lite adventsglögg och tillslut fick jag äntligen min tacomiddag som jag taggat för hela veckan, sååå gott! + att det faktiskt var riktigt mysigt att bara vara hemma<3

För övrigt; mami va schneeeeeel... tihi

Imorgon kommer älsk äntligen hem och jag har köpt massa gott åt oss och tagit ledigt från jobbet hela dagen, tänkte gå och sola lite på morgonen och ta en promead. Sen ska det fixas och trixas! Kycklingsallad med fetaost och avokado i wraps till lunchi och sen blir det riktig festmåltid med hängmörad svensk oxfilé, hasselbackspotatis, sparris, champinjoner och god såsi :D
Eventuellt kanske jag toppar det med lite vaniljglass och varm hjortronsylt till efterrätt, men bara kanske.




Imorgon blir det nog ingen blogg... har viktigare saker för mig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback