5 juli

När sambon är borta gäller det att sysselsätta sig, därför är det full fart som gäller här hemma hahaha! Hit och dit, fram och tillbaks, blir ett himla flängande kan jag lova!

Middagen och utgången i fredags var mycket trevlig, Bea mötte mig Sanna och Sophie vid Sickla kaj (där hennes och Thomas nya fina lägenhet ligger) vi handlade lite godsaker och satt nere på gården och mös tills det började dugga...och sen upp igen till flyttkaoaset. Efter lite övertalning kom även My och gjorde oss sällskap en stund,och alla fick klappa på den finaste lilla magen :) Bara 1 MÅNAD kvar nu till pluttisen kommer!!!

En bilfärd in till stan och en sväng till Fridays senare gick vi till Sollan där vi mötte Ulle och dansade natten lång!
Ulle blev nattens sovsällskap och igår chillade vi bara här hemma innan vi mötte upp Hanna och gick till Lilla Capri för lunchi, blev en ultramegasallad med skaldjur, vattenmelon, ananas, champinjoner (viktigt att få den precis som man vill juuuh!)
Hem igen för planering av onsdagens bus, kommer bli skitkul! Sen kom världens störtskur som vi satt och tittade på genom fönstret, skönt att vara inne när man hör regnet smattra! Hur som helst, solen kom fram igen lagom till att det var dags att ta sig ut igen... Michael Jackson-förfest hemma hos Beccie(eller ska jag kanske säga Bex??) finfint ordnat med Quesadillas och massa vin på balkongen. Det blev Bex, Tommie, Nathalie, Ulle, jag, Lollo och hennes canadianboyfriend Mike, sen invaderade vi Soap och resten är historia ;)

Vaknade nu och mår väl kanske inte som en prinsessa men lite Gossip Girl och en eftermiddagsdate med Malin ska nog hjälpa.



...För jag har bara regn hos mig, saknar dig så mycket älskling! Kom hem nuuuuu!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback