HappyHappyHappy!


Idag var en mycket bra dag! Jobbet rullade på bra och jag kunde smita därifrån redan vid ett, tog då en promenad bort till st.eriksplan för att sola lite och behövde inte stanna en enda gång för rött... och då är det ändå nästan tio övergångsställen på sträckan! Bra tänkte jag och tänkte inte mer på det...förns på väg hem när samma sak händer igen! Kändes nästan som om någon tittade på mig..hahaha!
Sen ringde jag mami för att fråga om vi skulle ses någon dag nästa vecka och käka lunch...och det kunde vi väl sa hon, MEN! ..sen frågade hon om jag kanske ville följa med på en weekend till LONDON i maj/juni!!!
Yeeees pliiiiis sa jag! hehe :D

Blev så glad att jag städade hela lägenheten och skurade köket av bara farten! tjooohoo!
...det gäller att kunna glädjas åt det lilla!





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nej vad kul gumman. Jag och Henrik åker till London den 28 maj, kanske hamnar på samma flight?;)

Kram

Nathalie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback