Tisdag

Sitter hemma och lyssnar på Ed Hardcourt...kommer du ihåg linn? <3 ,känns som en miljon år sedan när du va i usa och vi pratade på msn... hmm back in the days alltså! :D

Här hemma ser det förövrigt ut som ett mindre slagfält, kläder från i lördags överallt och vad som har hänt med rullgardinen vet jag icke, sne e den iaf! hahah min syrra kom precis förbi för att hämta en jacka...
hon skrattade åt rullgardinen och sa att de såg ut som om det hade varit jordbävning utifrån gatan!

Jaja nu ska jag fixa lite å sen ska jag åka till min bästa Försäkringsmäklares kontor och gå lite med honom på stan och kolla kostymer, för när man är snyggast i stan, världens bästa pojkvän och precis har klarat sin finaltentamen är man värd det absolut bästa!





jag älskar dig tussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback