22 September

Måndag :D

okej... nu gör vi ett nytt försök med den här stackars bloggen! Idag har varit väldigt naaajs, började med en ganska chill morgon på jobbet (bara en mongolid/senil tant, en tankbilsolycka och ett felslag i kassa på cirkus 23 000! HAHAH)

Till middag blev det ugnsbakade rotfrukter med massa fetaost och ärtskott, mycket gotti...vi försöker köra på lite nyttig mat nu i veckorna men misslyckas nästan alltid eftersom Sophie och Jos trillar in för "mitt i veckan myskväll" allt som oftast, ikväll blev de plockgodis och Sex and the city-filmen som älsk laddade ner innan på dagen <3
Hade redan sett den 3 gånger på bio men den håller fortfarande, dessutom var det massa "nya" scener i som inte va med i bioversionen! När damerna började bege sig hemåt försökte jag lära mig att knyta en fin slipsknut men de gick inte så bra... men de blev ju en knut iaf!

Nu ska jag krypa till kojs i våran underbara fluffiga prins och prinsessäng <3

klockan ringer 05.15, om precis 6h alltså... mmm grattis mig!

sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback