Igår

Vaknade som vanligt 05.15 och skuttade upp ur sängen! ...eller INTE! ...ville bara dra täcket över huvudet igen och inte alls gå ut i mörkret, nu är det verkligen hemskt att gå upp så tidigt, jag är tragiskt nog vaken i typ 3h innan det ens börjar ljusna, noooo fun! Men ljust blev det iaf (tillslut) och även solen kände att det var dags att titta fram :D Resultat: man blir på toppenhumör och vill göra massa saker! Ringde Sophie och bekräftade dagensbadplaner, check! Bad klockan 4 vid mig, men innan dess skaffade jag en lite sen lunchdejt med älsk på CiaoCiao Grande där en väldigt najs ceasarsallad satt fint i magen innan dom 1250m skulle simmas! Efter maten gick vi en sväng ut till Djurgården och bara myste i solen, perfekt att komma ut lite i höstsolen på eftermiddagen<3

Efter badet styrde vi upp lite middag här hemma med Jos, blev champinjonsås med ärtor och morötter och pastasnäckor. Kvällen avslutades med lite planering inför Annas födelsedag, kommer bli grymt! :D Men först ska Taylor och jag ha våran grymma fest, den sätter ribban!!! haha! ;D

(korven fixar jag från min egna "private personal korvgubbe" hahahhaha saken är biff! ..eller korv)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback