Hemma på lunchen

Nu är typ halva provet avklarat och jag ska käka lite mat med älsk och gå ut en sväng med hundarna, sen är det skolbänken som gäller igen! haha

Igår va det sjukt mycket att göra på jobbet heeeela tiden så när klockan äntligen blev ett sprang jag där ifrån innan någon skulle hinna be mig jobba över lite...
Väl hemma blev det lite plock och städning, sen kom älsk hem och vi käkade lite mellanmål för att sedan fixa oss lite och ge oss ut en sväng på stan. Vi började på East där ett glas vitt slank ner under infravärmen och gick efter det gick vi vidare till Zara där jag köpte ett par nya bruna skinstövlar (utan klack!) och en grå stickad tröja.
Sen vägrade min bättre havla gå i mer affärer och vi drog oss upp mot Brasserie Godot men ungefär halvvägs så kom vi på att vi skulle äta spontanmiddag på Nox istället så en BiffRydberg beställdes raskt! Eftersom vi inte hade bokat något bord fick vi sitta i några jättesköna soffor, hur slappt som helst! hahah
Maten var kalas som vanligt och en lite melondrink senare satt vi i en taxi till Kungsholmen..och inte hem då utan till resturangen... en drink och ett glas skumpa senare tog vi en mysig kvällspromenad hemmåt längs Norrmälarstrand<3

Nu är maten klar ropar Davoo så det är bäst att bänka sig i köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback