28

Åhhh snart är det äntligen fredag! snart snart snart! kommer bli årets bästa kväll! :D

Igår fick vi lite kalasshopping gjord iaf, i form av plastglas, bålgrejer och sopsäckar mm mm mm... haha
Idag var det dags för den roligare delen; klänning!
Efter massa spring fram och tillbaks hittade jag den tillslut, en svart kort axelbandslös i typ satintyg, PERFEKT!
Taylor och jag kommer va fett snygga...och matchade! mer säger jag inte :D

Nu ska jag gå och simma och bara ta det lugnt ett par timmar, kanske basta lite också. På torsdag är det klippning som gäller klockan tre på Drottningatan81 och sen får vi se om det blir en spraytan också... skulle va najs.
Sen ska resten av kvällen spenderas i lokalen och fixa med lite småsaker, musik och diverse högtalare.

Får äta middag själv ikväll för Davoo är iväg på något event... men de e chill för jag ska äta resterna av världens godaste soppa från igår! så det så!

puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback