November 3! ...och matdagboken :D

Sov typ ingenting i natt, låg bara och vred på mig... ingen höjdare när klockan ringer 05.00!
Nu har jag jobbat färdigt för idag iaf, pratat lite med Sophie och mamma i telefoni, sen blir det som sagt bad. Tänker simma 50 längder, alltså 1250 m idag! Känner mig som fisken i vattnet! hihi

Har varit duktig på jobbet idag, inget skräp har slukats bara braiga saker! Känns fint!

06.00 Ett glas Berocca.
07.00 Två goda dinkelknäckemackor med kalkon, ost, gul paprika och gurka + en kopp citronte.
10.00 En till kopp te, men den här gången grönt...va äckligt och smakade stall!
12.00 Dubbelmacka med mörkt rågbröd med pesto, mozzarella och parmaskinka. Gotti med lunch :D
15.00 Liten Dröm-yoggi med skogsbärssmak och lite hemmagjord müsli.

Till middag sen blir det nog kycklingfilé med broccoli och någon sås

OCH INGET SNASK IKVÄLL! HAHAH

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag vet inte ännu!

"Hon ringer" Du vet :P

Ja det är så mys att bada när det är kallt ute.

Va kul med matschema! Skulle jag också behöva haha ganska svårt att låta bli alla mackor på jobbet. ;)

Postat av: nathalie

Vad duktig du är :) ,jag har precis vräkt i mig en fet chockladkaka :D så stolt. hahah

2008-11-04 @ 03:45:53
URL: http://sthlmchic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback