Lördag

Igår blev det hemmakväll med massa fix och trix i hallen, blev riktigt bra :D
Tänkte att jag skulle möta upp Jossan och Sophie sen och åka på "vintergrillkväll" eller möta Ulle och kolla in nån fredagspub på Handels men var helt slut i huvudet så jag kollade på Bring it on och chillade för mig själv i soffan.
Börjar vänja mig vid att vara ensam nu, första dagarna var bara katastrof men nu är det faktiskt helt okej. Även om det ska bli så skönt när min bästa sambo kommer hem... kändes jättekonstigt att vakna en helgmorgon utan någon att ligga och läsa tidningen och mysa med.

Har varit ute och gått en liten sväng på kära Küngsholmen, otroligt skönt väder ute. Även om det inte är någon snö kvar ute är det faktiskt ganska fint... iaf nere vid stranden. Nu ska jag gå och handla massa mat så de finns när älsk kommer hem och sen blir det nog en liten sväng in till stan för att kolla på ett par stövlar... sen är det bara att hoppas att mami är schneeel! hahah!

Ikväll är det mer tjejkväll på gång! Vi får se om vi är här och bara tar det lugnt och dricker vin och kollar på film eller om vi går ut en sväng... lite sugen på utgång måste jag säga att jag är :D

Älsk skickade precis ett meddelande, kan fortfarande inte riktigt förstå att klockan är 1 här men att den bara är 7 på morgonen där borta... Igår hade han varit på Sephora och idag hoppas jag på Outletten och VictoriasSecret.
Apropå (kan man säga så??) inget alls så har det börjat komma tulpaner igen! Vet inte riktigt varför men jag jag tycker det är så hilma fint att ha hemma bara, ska nog åka en sväng förbi Hötorget sen och köpa ett gäng!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback