Jag åt lite toblerone igår ...och det va sååååå gott!

...yepp igår föll det! Chokladen har återintagit sin makt över mig. dääm it!
ajaj livet får väl gå vidare, precis som planerat blev det lax och rotfrukter med citronsås till middag (spännande va?)
Idag blir det Sparrissoppa med räkor för den som undrar, gud vilket spännande liv jag lever!

Dagens matdagbok: (so far)

07.00 Mjuk stor rågmacka med kalkon, ost och gurka.
08.00 En kopp te.
11.00 En liten juice och en foccacia med spenat, tomat och parmesanost.
15.00 Knäckemacka med färskost.

Igårkväll va jättemys, tände massa ljus och så såg vi på Desperate Housewives och diverse hetsiga debatter och valvakor. Ikväll blir det invigning av Absolut Icebar Jewellery vid Vasaplan, blir nog najs. Tänkte även inviga nya fina väskan jag fick av tejerna :D I like!
På torsdag och fredag är det också kvällsaktiviteter som gäller; först fest på Village (kul att börja 06.00 dagen efter)
och sedan "Stockholm Gold fair" på Münchenbryggeriet. Helgen är klart oplanerad för tillfället men det lutar åt utflykt och bad på Sydpooolen på söndag med Sophie och Jos.. och alla andra som e sugna :D

Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag handla lite uppe på Daglivs,
hoppas Ulle eller Malin är där!

          ...ibland får man göra det lätt för sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback