2 mysdagar och en tråkdag

I tisdags morse åkte som sagt älsk, flyget blev lite försenat men dom kom iväg iaf! trots snön :D
Känns inge kul och blogga när man inte har någon kamera men vi gör ett försök, efter en låååång sväng på stan och massa shopping blev det mystjejkväll här hemma med Beccie, Ulle, Malin, Nathalie och Taylor. Vi kollade Desperate housewives och åt sushi (nytt personbästa för mig och B är nu 16 bitar!) hahahaha! Var så fruktansvärt hungrig! Sen snackade vi bara massa strunt och jag lyckades övertala Taylor att spendera natten med mig :D hihi
Jag tänkte att jag skulle köpa en klänning, vantar och en mössa i stan men de blev inte riktigt alla rätt.. men nästan; Ett par söta vita tumvantar, ett par rosa fårskinnstofflor, nya jeans och lite sköna strumpbyxor. Sen va jag faktiskt en liten sväng in på systemet också... ingen tjejkväll utan vino!

                          

Blev lite ändrigar i planeringen så middagen på Hotellet blev igår ist och Södermiddag på söndag, men de går ju lika brao det! :D
Jag var först på plats sen kom Rox och Ylva (som man inte har sett på typ ett halvår) också, vi gick in och tog en drink i väntan på dom andra... som tillslut lyckade trilla in frammåt åtta, mysigt att vara så många, för vi blev faktiskt åtta stycken! Jag, Jossan, Sophie, Beatrice, Ylva, Rox, Sanna och Amanda. Alla käkade olika saker men jag plockade iaf biffen med potatisgratäng, beasås och tomat/rödlökssallad från menyn. gott gotti gott gott! Efter en liten promenad och en bananasplitt på Fridays så va vi rätt nöjda och packade oss hemmåt, även idag lyckade jag ragga lite sovsällskap i form av två fina damer. 
Ikväll har jag verkligen bara segat, sov lite på eftermiddagen och pratade en stund med davoo. Blev lasange till middag, inte sååå spännande. Nu ska jag nanna.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback