Lucia - Godmorgon Columbus



Vaknade vid 10 och var heeeelt förstörd.. typ ont i hela kroppen. Så det blev inget luciatåg här hemma, men älsk gjorde te med mjölk och honung precis som jag vill ha det! <3 Lucia är mysigt, kommer ihåg när vi gick luciatåg med kören i kärrtorp... jag var med alla tre åren! Inte ofta man har varit i skolan innan sju vill jag lova!
Jag saknar kören lite ibland, det var lätt dom tre bästa timmarna på hela skolveckan även om det var fredag eftermiddag och alla andra hade gått hem så var man alltid på grymt bra humör när man gick därifrån, en perfekt start på helgen helt enkelt! Efter att ha kollat på Beverly Hills i flera timmar nu ska jag ta itu med gårdagens "lämningar" i köket, 6 personer och 2,5 kilo köttfärs är ingen lek... jag tror det blir tacos hela veckan sen! hahah!

Nu blir det som sagt städning och diskning för hela slanten sen ut till sollentuna och tjejfest hela natten!

...Vi började lite smått innan Taylor aka. Den blöta lilla hunden kom :D




Med älsk i Uppsala får det här bli Dagens;
 http://www.youtube.com/watch?v=trqxkLr_Gvo

tänker på dig<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sv

Hoppas du får en underbar dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback