Nummer 2

Klockan är 10.51 och jag borde gå och sola, gå ut en promenad på Davoos begäran, gå och panta och handla på ICA, duscha, fixa håret och sminka mig innan Slemmelie kommer, eventuellt äta någe också... kanske                                                                        

Klockan 8 bär det av till Skeppargatan och tjejkväll hos Emelie(inte Slemmelie) ,alla pojkarna åker ju iväg på kryssning och lämnar oss hemma alldeles ensammen så vi gör det bästa av de och drar ihop till brutal utgång!

Tjejer kan!


Hur som helst kvällen kommer bli grym men att den blir lika guld som förra girlsnight tvivlar jag nästan på, Taylor e ju inte med men Slemmelie å jag ska nog klara skivan hahaha. 

               
       image49 image50




schnygga på stan!
eller rättare sagt dynga på Metro!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback