Kvalitetstid spenderad!

image71


gästspel med LIIIIIIIIIIIINN TAYLOR!

katta är en honugsmelon; avlång, gul och lite större än mig - en såndär grön melon med alldeles orange fruktkött som smakar väldigt bra med lite god prosciutto

(jag kan eventuellt tänka mig att va det lilla djuret på bilden också... tas in  för övervägning)

okej, över till nått helt annat


Katarina och jag har spenderat väldigt mkt tid med varandra de senaste timmarna... typ tjattrat i all evighet. Nu till de avklarade ämnena:

1) SEX
men naturligtvis dök det upp! har vi fått några djupa nya insikter, fått nya synvinklar och bara utvecklats i största allmänhet?!
nä.
men sugna är vi

2) BARN
en naturlig fortsättning på det här med sex , ju!
om vi skaffar barn så måste vi göra det samtidigt, och sen ska vi umgås hela tiden. gå på stan med våra babybags och sånt, utan barnen såklart.
om barnen inte gillar varandra så spelar det INGEN ROLL, jag styr med järnhand
vi diskuterade det här med biologiska företeenden, typ att har man kommit till en viss gräns i förspelet så går det ju inte att sluta... herregud naturen säger ju att det är heeeeelt rätt
och det borde ju kunna jämföras med att kvinnor har den där lilla klockan som säger åt dem att skaffa barn, right
(detta resonemang är helt nytt, läs det senare i min vetenskapliga rapport)

3) MAT
mat är gott
grillkrydda på är gott
chilisås är gott
flingor är gott
oxfilépizza m bea är gott

att ha för lite pengar att köpa mat för är inte gott

om vi ska dra upp alla avklarade ämnen blir det inte kul, men vi kan ju avsluta med att katta inte brukar bajsa på väggarna, även om det kan verka så vid första anblicken, och att det oftast går att torka bort



på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback