From your mouth speaks your lovely voice, the softest words ever spoken


Va uppe med tuppen idag efter att ha sovit ett par väl valda timmar, bokade tvättstugan och åkte iväg till Cafét vid Odenplan där jag skulle provjobba, va där lite tidigt men de e ju alltid bra :D Fick en liten rundtur av stället(som tog ca en halv sekund) å sen blev jag slängd till hundarna.. eller vargarna eller va man säger, men hur som helst de gick bra å jag tror jag får jobbet ...so its naaajs! bara deltid men de får duga tills vidare... tänkte gå på stan en sväng efter jobbet men va så trött å både fötter å huvud att jag åkte hem till tvättstugan ist, men de e ju också kuuuuuul! hahaha

sen hittade jag älskade Davoo på msn, MYSPYS!

..sen pratade jag lite med Taylor
...sen pratade jag lite med Slemmelie
...sen pratade jag lite med Klameth
...sen åt jag en riskaka...som var äcklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback