Arlanda, Helg, Måndag, Födelsedag å typ en vecka med firande! <3

Okej nu var det ett tag sen jag skrev... får se om jag kommer ihåg något hahaha, hur som helst, allt började fredagen den 16e med att jag knallade upp ur sängen extra tidigt för att göra mig töööt för älsk som jag sedan hittade ute på Arlanda efter att ha åkt "The True Tattarväg" ut (gratis är GOTT) jag var väl eventuellt där i lite väl god tid för jag fick vänta ett tag på att hans plan ens skulle landa... men tillslut så dök han upp bakom hörnet och jag svär att de kan ha varit en av de lyckligaste stunderna i mitt liv! ÄNTLIGEN VA HAN HEMMA!


När vi hade pussats färdigt på Arlanda fortsatte vi på bussen hem... Davoo ville märkligt nog inte ta tattarvägen hem... mycket märkligt! Höhö


Hemma hade jag styrt överaskningsmys med Chokladdoppade jordgubbar, Physsisar, Räkmackor, Muffisar, glass och Champagne och nya bjuckade lakan i sängen... klart värt.


                               
         




Sängen blev ledordet för resten av dygnet då vi spenderade en del tid där kan man ju säga, bara mys hela dagen följt av TopGun tittning(?) å sen nanna <3

nu blir det ett kort(?) avbrott, jag ska GÅ och klippa mig...ja jag ska faktiskt gå! Davoo å jag ska börja deffa nu inför Playa, bara dryga två veckor kvar innan avfärd! steg 1: klippa kalufsen :D
...sen blir det PastaPesto till middag! tihi


Kommentarer
Postat av: hedvig

JAMEN JAG FICK FAKTISKT LÅNA DEN JUUUUU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback